Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma z branży IT, tworząca dedykowane programy, rozszerzenia do systemów IT (głównie ERP), ale tworząca również własne systemy informatyczne i zajmująca się wdrażaniem oprogramowania dla firm, szuka osoby odpowiedzialnej za obsługę klientów.

Funkcje i obowiązki:
  • Obsługa klientów - poczta e-mail, telefony
  • Dobór odpowiednich rozwiązań dla klientów
  • Pomoc w zakresie obsługi rozwiązań oferowanych przez firmę
  • Przygotowywanie ofert
  • Przekazywanie informacji pomiędzy klientami, a programistami
  • Obsługa zgłoszeń i rozwiązywanie bieżących problemów
  • Wystawianie faktur, wysyłanie zamówień do dostawców
Wymagania:
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
  • Sprawne posługiwanie się komputerem i programami (obsługa poczty, wystawianie faktur)
  • Angielski komunikatywny przynajmniej w piśmie (skype/e-mail)
Mile widzane:
  • Znajomość programów ERP (np. InsERT Subiekt, Comarch ERP Optima)
  • Podstawowa znajomość przepisów podatkowych
  • Znajomość obsługi sklepów internetowych
  • Znajomość języka niemieckiego

Miejsce pracy: Opole, Kluczbork

CV należy kierować na adres praca@artoit.pl.

Prosimy również, aby w mailu podać:
- widełki płacowe, jakie są dla Państa satysfakcjonujące (prosimy śmiało podać konkretne kwoty)
- preferowane miejsce pracy (Opole/Kluczbork)

Rozpatrywane będą kandydatury osób z doświadczeniem, jak i bez (chętne do nauki i nabywania doświadczenia).