Podpis elektroniczny - uzyskaj z nami swój podpis kwalifikowany
Czym jest e-podpis?
Podpis elektroniczny jest cyfrowym odpowiednikiem tradycyjnego podpisu odręcznego, służącym do potwierdzenia autentyczności i integralności dokumentu elektronicznego. Jest to cyfrowy odpowiednik tradycyjnego podpisu odręcznego na papierze. Przy jego użyciu możesz podpisywać umowy i pisma, ponieważ ma on takie same skutki prawne, co dokumentem podpisany tradycyjnie, odręcznie. Możesz nim również podpisywać dokumenty do urzędów.

Gdzie przyjmowany jest podpis elektroniczny?
E-podpis respektowany jest przez chociażby w komunikacji z administracją publiczną. Możesz nim podpisywać dokumenty do:
- ZUS - Zakład Ubezpieczeń Społecznych
- US - Urzędu skarbowego
- KRS - Krajowego Rejestru Sądowego
- CEIDG - Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
- Starostwa powiatowe
- Przetargów (zamówienia publiczne)
- KSeF
- ePUAP
- Emp@tia
- e-KRK
Oprócz tego podpis elektroniczny możesz stowować w biznesie do szybkiego i bezpiecznego podpisywania umów, dokumentacji HR, czy wewnętrznego obiegu dokumentów w firmie.
Najczęściej zadawane pytania
-
Ile ważny jest podpis elektroniczny?
Podpis można wykupić z okresem ważności na rok, 2 lata lub maksymalnie 3 lata.
-
Czy tym podpisem mogę podpisywać deklaracje w Płatniku?
Tak, e-podpis jest wspierany przez program Płatnik.
-
Jak wygląda podpisywanie dokumentów?
Do składania e-podpisów służy specjalna aplikacja zainstalowana na urządzeniu. Podpisu można dokonać przy użyciu karty z czytnikiem, czyli np. do komputera podłączamy czytnik kart oraz wkładamy do niego naszą kartę, na której znajduje się nasz e-podpis. Można również skorzystać z usługi e-podpisu w chmurze, wtedy dokumenty podpisujemy przy użyciu aplikacji mobilnej zainstalowanej na swoim telefonie.
-
Co muszę zrobić, aby uzyskać podpis?
Aby wydać Twój pierwszy podpis kwalifikowany należy dokonać weryfikacji osoby. Taką weryfikację wykonują specjalnie do tego uprawnione i przeszkolone osoby. Jako firma ARTOIT oferujemy taką usłguę weryfikacji i wydawania e-podpisu.
-
Kto jest dostawcą usługi e-podpisu?
Jesteśmy partnerem firmy Certum.
-
Czy tym podpisem mogę podpisywać faktury elektroniczne?
Jak najbardziej, będzie to prawidłowy podpis faktur elektronicznych.
Weryfikacja tożsamości
Potwierdzenie tożsamości
W celu wydania e-podpisu konieczne jest potwierdzenie tożsamości. Możesz tę procedurę przeprowadzić u nas.
Uzyskaj e-podpis w 30 minut
Ścieżka turbo
Jeśli potwierdzenie tożsamosci nastąpi do godziny 14:00 podpis zostanie wydany w ciągu 30 minut.
Uznawany w całej UE
Zgodny z rozporządzeniami
Podpis jest zgodny z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE Nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 roku (eIDAS).
Cennik
-
Weryfikacja tożsamości w trybie TURBO
Opłata podstawowa - 349 zł netto
Dopłata do weryfikacji w ten sam dzień roboczy (o ile jest możliwość) - 250 zł netto
-
Zestaw - czytnik + karta
1 rok - 282 zł netto
2 lata - 356 zł netto
3 lata - 456 zł netto
-
SimplySign - podpis w chmurze
1 rok - 299 zł netto
2 lata - 389 zł netto
3 lata - 479 zł netto
-
Dojazd
stacjonanie w biurze w Kluczborku - 0 zł
do 15km - ryczałtowo 200 zł netto
do 35km - ryczałtowo 400 zł netto
-
Instalacja przedłużenia podpisu
250 zł netto
Przykład 1
Podpis elektroniczny z weryfikacją tożsamości w biurze w Kluczbork.
Podpis tradycyjnie w formie czytnika +
karty, ważny przez 2 lata.
Cena: 349 + 356 = 705 zł netto.
Przykład 2
Podpis elektroniczny z weryfikacją tożsamości z dojazdem na terenie do 15 km od Kluczobrka.
Podpis w chmurze, czyli SimplySign ważny przez rok.
Cena: 349 + 389 + 200 = 938 zł netto.
Przykład 3
Podpis elektroniczny z weryfikacją tożsamości w siedzibie firmy na terenie Kępna.
Podpis tradycyjnie w formie czytnika + karty, ważny przez 2 lata.
Cena: 349 + 356 + 400 = 1105 zł netto
Przykład 4
Przedłużenie ważnego podpisu elektronicznego na karcie Certum o kolejny rok wraz z instalacją.
Cena: 250 + 149 = 399 zł netto
Przykład 5
Podpis elektroniczny z weryfikacją tożsamości w ten sam dzień roboczy, w siedzibie firmy na terenie do 15 km od Kluczborka.
Podpis tradycyjnie w formie czytnika + karty, ważny przez 2 lata.
Cena: 349 + 250 + 356 + 200 = 1155 zł netto
Jak uzyskać podpis kwalifikowany?
W celu uzyskania podpisu elektronicznego należy dokonać potwierdzenia tożsamości. Takiej czynności może dokonać nasz pracownik.
Umów się na wizytę w naszym biurze lub dojazd do Państwa siedziby.
Jaka jest różnica między potwierdzeniem tożsamości u notariusza, a u partnera?
Możesz oczywiście dokonać potwierdzenia tożsamości u notariusza, przy czym cały proces trwa wtedy nawet do 2 tygodni. Należy także we własnym zakresie wykonać wszystkie czynności (wysyłka dokumentu, zamówienie karty, instalacja podpisu na karcie).
W przypadku realizacji podpisu przez autoryzowanego partnera podpis można mieć już w ciąu 30 minut (jeżeli zrealizujemy go do godziny 15:00), ewentualnie na następny dzień roboczy. Podpis będzie również zainstalowany już na karcie.
Dojeżdzamy do:
- opolskie - Byczyna, Kluczbork, Namysłów, Wołczyn, Olesno, Opole, Ozimek, Praszka
- dolnośląskie - Wrocław, Oleśnica, Syców, Oława
- łódzkie - Wieruszów, Wieluń, Łódź
- wielkopolskie - Kępno, Ostrzeszów, Bralin, Ostrów Wielkopolski