Podpis elektroniczny - uzyskaj z nami swój podpis kwalifikowany

Czym jest e-podpis?

Podpis elektroniczny jest cyfrowym odpowiednikiem tradycyjnego podpisu odręcznego, służącym do potwierdzenia autentyczności i integralności dokumentu elektronicznego. Jest to cyfrowy odpowiednik tradycyjnego podpisu odręcznego na papierze. Przy jego użyciu możesz podpisywać umowy i pisma, ponieważ ma on takie same skutki prawne, co dokumentem podpisany tradycyjnie, odręcznie. Możesz nim również podpisywać dokumenty do urzędów.

simply sign

Gdzie przyjmowany jest podpis elektroniczny?

E-podpis respektowany jest przez chociażby w komunikacji z administracją publiczną. Możesz nim podpisywać dokumenty do:

  • ZUS - Zakład Ubezpieczeń Społecznych
  • US - Urzędu skarbowego
  • KRS - Krajowego Rejestru Sądowego
  • CEIDG - Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
  • Starostwa powiatowe
  • Urzędy Gminy i Miast
  • Przetargów (zamówienia publiczne)
  • KSeF
  • ePUAP
  • Emp@tia
  • e-KRK

Oprócz tego podpis elektroniczny możesz stowować w biznesie do szybkiego i bezpiecznego podpisywania umów, dokumentacji HR, czy wewnętrznego obiegu dokumentów w firmie.

Najczęściej zadawane pytania

  • Ile ważny jest podpis elektroniczny?

    Podpis można wykupić z okresem ważności na rok, 2 lata lub maksymalnie 3 lata.

  • Czy tym podpisem mogę podpisywać deklaracje w Płatniku?

    Tak, e-podpis jest wspierany przez program Płatnik.

  • Jak wygląda podpisywanie dokumentów?

    Do składania e-podpisów służy specjalna aplikacja zainstalowana na urządzeniu. Podpisu można dokonać przy użyciu karty z czytnikiem, czyli np. do komputera podłączamy czytnik kart oraz wkładamy do niego naszą kartę, na której znajduje się nasz e-podpis. Można również skorzystać z usługi e-podpisu w chmurze, wtedy dokumenty podpisujemy przy użyciu aplikacji mobilnej zainstalowanej na swoim telefonie.

  • Co muszę zrobić, aby uzyskać podpis?

    Aby wydać Twój pierwszy podpis kwalifikowany należy dokonać weryfikacji osoby. Taką weryfikację wykonują specjalnie do tego uprawnione i przeszkolone osoby. Jako firma ARTOIT oferujemy taką usłguę weryfikacji i wydawania e-podpisu.

  • Kto jest dostawcą usługi e-podpisu?

    Jesteśmy partnerem firmy Certum.

  • Czy tym podpisem mogę podpisywać faktury elektroniczne?

    Jak najbardziej, będzie to prawidłowy podpis faktur elektronicznych.

Weryfikacja tożsamości

Potwierdzenie tożsamości

W celu wydania e-podpisu konieczne jest potwierdzenie tożsamości. Możesz tę procedurę przeprowadzić u nas.

Uzyskaj e-podpis w 30 minut

Ścieżka turbo

Jeśli potwierdzenie tożsamosci nastąpi do godziny 14:00 podpis zostanie wydany w ciągu 30 minut.

Uznawany w całej UE

Zgodny z rozporządzeniami

Podpis jest zgodny z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE Nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 roku (eIDAS).

Cennik

  • Weryfikacja tożsamości w trybie TURBO

    249 zł netto PROMOCJA: 199 zł netto

  • Zestaw - czytnik + karta

    1 rok - 282 zł netto

    2 lata - 356 zł netto

    3 lata - 456 zł netto

  • SimplySign - podpis w chmurze

    1 rok - 299 zł netto

    2 lata - 389 zł netto

    3 lata - 479 zł netto

  • Dojazd

    na terenie Byczyny i Kluczbora - gratis

    do 15km - ryczałtowo 140 zł netto PROMOCJA: gratis

    do 35km - ryczałtowo 200 zł netto PROMOCJA: ryczałtowo 50 zł netto

    do 70km - ryczałtowo 300 zł netto

  • Instalacja przedłużenia podpisu

    120 zł netto

Przykład 1
Podpis elektroniczny z weryfikacją tożsamości w biurze w Kluczbork. Podpis tradycyjnie w formie czytnika + karty, ważny przez 2 lata.
Cena: 199 + 356 = 555 zł netto.

Przykład 2
Podpis elektroniczny z weryfikacją tożsamości z dojazdem na terenie Byczyny lub Kluczobrka. Podpis w chmurze, czyli SimplySign ważny przez rok.
Cena: 199 + 389 = 588 zł netto.

Przykład 3
Podpis elektroniczny z weryfikacją tożsamości w siedzibie firmy na terenie Kępna. Podpis tradycyjnie w formie czytnika + karty, ważny przez 2 lata.
Cena: 199 + 356 + 200 = 755 zł netto PROMOCJA: Cena: 199 + 356 + 50 = 605 zł netto

Przykład 4
Przedłużenie ważnego podpisu elektronicznego na karcie Certum o kolejny rok wraz z instalacją.
Cena: 149 + 120 = 269 zł netto

Jak uzyskać podpis kwalifikowany?

W celu uzyskania podpisu elektronicznego należy dokonać potwierdzenia tożsamości. Takiej czynności może dokonać nasz pracownik.

Umów się na wizytę w naszym biurze lub dojazd do Państwa siedziby.

Jaka jest różnica między potwierdzeniem tożsamości u notariusza, a u partnera?

Możesz oczywiście dokonać potwierdzenia tożsamości u notariusza, przy czym cały proces trwa wtedy nawet do 2 tygodni. Należy także we własnym zakresie wykonać wszystkie czynności (wysyłka dokumentu, zamówienie karty, instalacja podpisu na karcie).

W przypadku realizacji podpisu przez autoryzowanego partnera podpis można mieć już w ciąu 30 minut (jeżeli zrealizujemy go do godziny 15:00), ewentualnie na następny dzień roboczy. Podpis będzie również zainstalowany już na karcie.

Dojeżdzamy do:

  • opolskie - Byczyna, Kluczbork, Namysłów, Wołczyn, Olesno, Opole, Ozimek, Praszka
  • dolnośląskie - Wrocław, Oleśnica, Syców, Oława
  • łódzkie - Wieruszów, Wieluń, Łódź
  • wielkopolskie - Kępno, Ostrzeszów, Bralin, Ostrów Wielkopolski