Elektroniczny Obieg Dokumentów dla Subiekta i Navireo

logo erpLinker

Dzięki platformie wymiany danych erpLinker mają Państwo możliwość zrealizowania elektronicznego obiegu najważnieszych dokumentów dla systemów InsERT, czyli Subiekta i systemu ERP Navireo.

Państwa partnerzy biznesowi mogą przesyłać zamówienia prosto ze swojego systemu. Dzięki automatycznej wymianie danych faktury, które będą dla nich wystawione również automatycznie znajdą się w ich systemie. Bez potrzeby przesyłania w plikach, na maila, czy w innych systemach, które tylko umożliwiają pobranie dokumentu do pliku. Z erpLinker wszystko dzieje się bezpośrednio w systemie, bez plików wymiany.

erpLinker, to nowoczesne rozwiązanie, w którym komunikacja odbywa się przy użyciu chmury. Dzięki temu podmioty między którymi ma się odbywać komunikacja nie muszą być w jednej sieci, nie muszą być na jednym serwerze, czy też komunikować się np. przy użyciu rozwiązań VPN. Dzięki zastosowaniu chmury, wymiana danych możliwa jest w każdym miejscu na świecie, gdzie tylko będzie dostęp do internetu.

To rozwiązanie, to nie tylko wymiana faktur i zamówień. System umożliwia także udostępnienie bazy produktów swoim partnerom biznesowym. Dzięki temu Twoi kontrahenci mają zawsze aktualną ofertę bezpośrednio w swoim systemie handlowo magazynowym!

Nie musisz przesyłać cennika w excelu czy PDF, odpisywać na maile o dostępności i aktualnej cenie - wszystkie te dane kontrahent może widzieć w swoim systemie. System pozwala udostępnić bazę towarów wraz z cenami i stanami magazynowy Twoim dystrybutorom. Nie muszą jej ręcznie przepisywać i aktualizować.

Dowiedz się więcej na podstronie platformy klikając w link: system EDI dla Subiekta

baner EDI dla Subiekta i Navireo

Przesyłanie i odbieranie Zamówień

Twoi klienci mogą składać zamówienia do Twojej firmy bezpośrednio ze swojego Subiekta bądź Navireo. Wystarczy, że dodadzą Zlecenie do Dostawcy, którego Twoja firma jest odbiorcą, a system sam wykryje zamówienie i prześle je do Twojego systemu.

Nie musisz korzystać z zewnętrznych systemów, klienci nie wysyłają już zamówień w excelu, czy na maila, a Ty nie musisz ich ręcznie przepisywać do swojego systemu. Zamówienia automatycznie pojawią się w Twoim programie.

Przesyłanie faktur do kontrahentów

W różnych systemach obiegu dokumentów faktury są w postaci plików do pobrania. Z erpLinker idziemy o krok dalej - nie potrzebujesz żadnych plików, bo faktura będzie od razu w systemie Twojego kontrahenta. Wystawiasz fakturę sprzedaży, a ona trafia do systemu tego kontrahenta. Dzięki statusom będzie można także zobaczyć, że taka faktura faktycznie jest już w jego programie.

Wymiana danych o produktach, ich cenach i stanach magazynowych

System pozwala nie tylko na wymianę dokumentów, ale także na udostępnienie swojej bazy towarowej. Dzięki temu Twoi kontrahenci mogą mieć kartotekę towarową od razu w swoim systemie. Nie musisz przesyłać cenników w excelu. Twoi partnerzy będą mieli ofertę od razu u siebie w systemie handlowo magazynowym.

erpLinker obsługuje przy tym indywidualne ceny, czyli możesz zdefiniować rabaty, cenniki, czy narzuty dla konkretnego odbiorcy, a erpLinker prześle cenę zakupu już dla tego konkretnego kontrahenta.

Oprócz tego przesyła także cenę katalogową, dzięki czemu Twoi partnerzy widzą cenę sugerowaną oraz cenę po jakiej kupują w Twojej firmie.

Jest także możliwość udostępnienia informacji o stanach magazynowych. Dzięki temu bezpośrednio w swoim systemie kontrahenci widzą które towary są na stanie. Mogą także udostępnić je w swoich sklepach internetowych, co niebagatelnie przyspiesza cały proces oferowania produktu na rynku.

Czy erpLinker może zastąpić system B2B?

W znacznej mierze tak, ponieważ Twój klient:

Co zyskujesz z elektroniczną wymianą danych?

Chcesz automatycznie odbierać zamówienia do swojego systemu?

Wysyłać faktury, które trafią prosto do jego systemu?

Udostępnić informację o stanach magazynowych, czy pozwolić od razu zaimportować swoją kartotekę towarów Twoim dystrybutorom?

Kliknij poniżej i sprawdź szczegóły na podstronie platformy!